مشاوره رایگان : 09382117758
ساعت های کاری مطب : شنبه تا پنج شنبه 9 الی 19

دکتر دواچی پاسخگوی بسیاری از سوالات شما در زمینه جراحی پلک (بلفاروپلاستی)، بیماری های چشمی و راهکارهی مقابله با با افتادگی پلک می باشند.

آیا رفتن به استخر وسونا پس از عمل جراحی پلک برای ناحیه جراحی شده مشکلی ایجاد نمی کند؟

توصیه می گردد به مدت حداقل یک هفته از رفتن به سونا و استخر خودداری گردد وتا 48 ساعت بعد از انجام عمل حمام کردن ممنوع است، همچنین بمدت دو هفته از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب نیز اجتناب نمایید

در پاسخ به سوال شما باید گفت که چون این عمل به صورت بی حسی موضعی می باشد،جراحی دردناکی محسوب نمی شود، اما پس از عمل احساس دردی خفیف همراه با ورم امری طبیعی است

بمدت یک ماه انجام هر گونه فعالیت های سنگین و ورزشی ممنوع می باشد

بله امکان پذیر است اما باید بدانید که جراحی های ترمیمی کمی دشوار تر وپیچیده تر می باشند وهمچنین ممکن است دوره نقاهت طولانی تری را به همراه داشته باشد

لازم است بمدت ۴۸ ساعت استراحت مطلق داشته باشید و طی این مدت به هیچ وجه رانندگی ننمایید . تا یک هفته از انجام فعالیتهای سنگین پرهیز نمایید و به توصیه ها وتجویز دارویی پزشک خود توجه کنید

می توان گفت بعد از عمل هیچگونه دردی وجود ندارد ولی اگر هم دردی وجود داشته باشد به صورت خیلی کم می باشد

این عمل جراحی اصولا تاثیر مستقیمی بر روی خود چشم ندارد . ولی می توان گفت تاثیری بر ظاهر چشم دارد . مثلا کسانی که دارای پلک افتاده می باشند چشم آن ها کوچک تر دیده می شود در صورتی که بعد از عمل چشم آن ها درشت تر می شود.

عمل جراحی قسمت دو پلک پایین به مدت یک ساعت و قسمت دو پلک بالا یک ساعت نیز می باشد . که کلا دو ساعت طول می کشد .

بعد از عمل پلک بخیه ها در روز پنجم برداشته می شوند و افتادگی پلک کاملا رفع می شود .

اگر عمل زیبایی با دقت و به خوبی انجام شود بخیه ها در کمترین مواقع قابل رویت می باشد . خصوصا در قسمت پلک بالا وقتی که چشم باز می باشد اصولا دیده نمی شود.

توصیه می شود از فعالیت های سنگین و ورزش به مدت یک ماه خودداری کند .

ورم و درد بستگی به نوع پوست دارد . ولی اصولا به مدت دو هفته طول می کشد تا بهبود یابد.